Aksjonærer

Kjære aksjonær og mulig nye aksjonærer.

Vi har lenge snakket om tenkte fordeler for våre aksjonærer. Her kommer en oppsummering på fordeler og eventuelt kjøp av aksje

Fordeler ved å være aksjonær med fritt spill i Atlungstad Golf:
• Rabatt på kr. 2.000,- ved fritt spill
• Forhånds booking på 14 dager, gjelder kun deg som aksjonær med fritt spill – du kan ikke legge til andre medlemmer
• Rabatt på Hauger
• First Class Golf, nytt fra i år. Du må selv melde fra om du ønsker å benytte deg av dette tilbudet. Tilleggsfaktura kr. 1.000,-

Nå blir vi en del av FCG, First Class Golf.

Dette er et samarbeid mellom Hakadal, Miklagard, Losby, Kongsvinger og Tyrifjorden.
Enkelt forklart er dette et samarbeid mellom 6 golfanlegg, oss inkludert.
Det gir gratis spill på hverandres baner FOR AKSJONÆRER på fredager (hele dagen) og på lørdager og søndager etter kl 15.00.
MEN! KUN to dagers booking, hvilket betyr at alle våre medlemmer skal ha god tid på å booke inn sine egne tider på Atlungstad.

First Class Golf (FCG)
Det er kun AKSJONÆRER med FRITT SPILL som kan benytte seg av dette tilbudet.

Tilbudet innebærer at du kan spille fredager og lørdag/søndag etter kl. 15.00, uten å betale greenfee på noen av Norges aller flotteste golfanlegg.
First Class Golf består av seks anlegg:
– Tyrifjorden
– Miklagard
– Losby
– Kongsvinger (gjelder kun fredager)
– Hakadal
– Atlungstad Golf

Golf uten å betale greenfee:
Hver fredag, hele dagen
Lørdag og søndag etter kl. 15.00
Forhånds booking maks 2 dager i forveien – ønsker du å booke mer enn 2 dager i forveien, betaler du vanlig greenfee
Det har vært tilfeller ved at det er booket opp tidligere og senere slettet for så å booke seg innenfor de to dagene. Husk at alle golfbanene kan se historikken på hver eneste utslagstid, misbrukes dette vil det bli krevd betaling av greenfee.
Tilbudet gjelder tom. 30. september 2024
Ønsker du å benytte deg av dette tilbudet melder du fra til Hilde på hilde@atlungstadgolf.com Du vil da få en faktura på kr. 1.000,- og vi legger deg til som FCG medlem i Golfbox.

Vi er stolte over vårt unike samarbeid i First Class Golf og vi forventer at alle respekterer booking regler og klubbregler.
Ved No-show (ikke bekreftet starttid) faktureres vanlig greenfee pris. Ved booking mer enn to dager i forveien betales vanlig greenfee.

Alle aksjonær goder er personlige. Dersom godene misbrukes vil man, uten forvarsel, kunne fratas retten til en, eller flere, goder.
Vi forsøker hele tiden å utvikle disse godene, men noen av de er også avhengige av andre parter, og kan derfor redigeres forløpende og uten forvarsel.

Ofte stilte spørsmål:
Kan jeg som aksjonær ta med meg ikke-aksjonærer og benytte denne fordelen? Nei – dette gjelder kun for aksjonærene, ikke-aksjonærer må betale full pris.
Stjeler spillere fra andre klubber mange starttider som burde vært tilgjengelig for våre medlemmer? Nei – de «plukker» starttider som står åpne 2 dager før aktuelt spill.
Tjener de deltagende anleggene på å være medlemmer i First Class Golf? Ja – det oppleves at det blir mer folk på banen på ettermiddagene lørdag og søndag. Det oppleves også at omsetningen øker på disse dagene.

Ja, da blir det spennende å se om vi oppnår en ekstra effekt med deltagelse i FCG. Vi tror i alle fall på det. Vi tror også dette vil bli så attraktivt at vi også kommer til å selge flere aksjer i tiden fremover.
OG: Om du ønsker å kjøpe en aksje nå i år så er det absolutt mulig. For de som betaler full pris vil du også kunne ta ut fordelen mht pris allerede dette året – 2.000 kr i rabatt.

Ønsker du å bli aksjonær?
Da melder du fra til Hilde på hilde@atlungstadgolf.com og innbetaler kr. 8.000,- til kontonummer 1822.19.04024
Har du allerede betalt for Fritt spill uten aksje i år, kan du innbetale kr. 6.000,- for aksjen og du endres til aksjonær allerede nå, og drar ytte av de fordeler det er som aksjonær
Emisjonspapirer blir sendt ut i oktober/november