Klubben

Atlungstad Golfklubb ble stiftet 13. juni 2003. Dette som enfølge av at Atlungstad Golf AS denne våren fikkgodkjent sitt prosjekt vedrørende bygging av golfbane i detvakre landskapet på Atlungstad gård, ved Atlungstad Brenneri, ned mot Mjøsa.

Vi som er medlemmer av golfklubben kan nå glede oss overat vår bane ligger der vakker og innbydende, og klar for spill i løpet av sommeren 2006.

Golfklubben har ansvar for den sosiale og sportslige aktiviteten tilknyttet golfanlegget på Atlungstad.

I 2006 er det gjennomført og planlagt en rekke aktiviteter. Det har vært gjennomført flere grøntkort teorikurs, inngått samarbeidsavtaler med
naboklubbene, dugnad med steinplukking, sosiale arrangementer og ikke minst dugnad på nytt klubbhus,

Klubben har dessuten deltatt aktivt i aksjesalget.